Monday, March 14, 2011

TAK SUKA...TAK SUKA....

ditulis oleh farah pada 9:17 PM
Reactions: 
salam..

TAK SUKA...TAK SUKA....

tak suka ada satu perasaan dimana perasaan itu datang secara tiba-tiba...kesian kaT orng yang dekat ngan aku ...di owng yng akan terkena tempias nyer ...aku tak suka bler perasaan tu berlaku....kadang-kadang tak dapat nak kawal perasaan..lalu mendiamkn diri ...dan membuatkan orng di sektar akan tersinggung...argghhh..tak suka perasaan tu...pada hal aku pon tak tau sebab nyer aku jadi cam tu...warghhhh.....stresss sangat ker STUDY???? ...ada masalh CINTA ker aku????.( aku rasa aku blom ada maslh nie lagi)....hehhee....DUIT..????.. KAWAN???wargghhh..

JADI...

aku membuat firasat ku sendiri memng setiap orng akan ada satu hari d mana mereka akn ada satu mood yang tak boleh d kacau dan perlu bersendirian atau teman untok mereDAkan keadaan...tak pon mmg semua pompuan cam 2...sebab perempuan kan datang tuttttt......tapi tak suma perempuan yang tuttt akan emo.....hehehe


JADI ..
conclusion nyer ...
-dekat2 kan lah diri ini kepada pencipta....
-slamat beramal~ ~ ~ ~

1 comments:

atOn on March 14, 2011 at 11:45 PM said...

ohohoh~
kebiasaannya, mmg setiap perempuan akan emo pada sesuatu masa...
cume, tahap keEMOan itu bergantung pd insan tersebut la..hehe~
saba ye syg...insya-Allah perasaan itu hanya sementara..
La Tahzan..innallah ha ma'ana~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FaRaH SaBHaN Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei